Klantverhaal Paytra partners in Payrolling

Paytra is een backoffice-dienstverlener, exclusief voor intermediairs. Platgeslagen bestaat hun dienstverlening uit het verlonen en factureren voor uitzendbureaus, recruitmentbureaus en werving- & selectiebureaus. Maar dat is wel heel platgeslagen en geeft onvoldoende beeld van de diepte van hun dienstverlening. Volgens klanten zit de echte toegevoegde waarde van Paytra in de manier waarop ze de backoffice voor hun klanten verzorgen. Klanten van Paytra krijgen veel vrijheid, er wordt snel op vragen gereageerd, meegedacht, vooruitgedacht. Klanten van Paytra omschrijven hen als externe collega’s. Paytra doet alles om ervoor te zorgen dat hun klanten succesvol zijn. Immers, het succes van de klanten is hun succes.

Voor deze backoffice-dienstverlener verzorgen wij de volledige online marketing. Dit omvat o.a. websitebeheer, mailingcampagnes, online (advertentie)campagnes, social feeds en Adwords-beheer. Door gezamenlijke kennis en kunde van flexmarketing, werken we toe naar geautomatiseerde marketing. Het uiteindelijke doel? Return On Marketing(ROM), een mooie term waarmee we duiden op het inzicht in de kosten voor marketing en de opbrengsten ervan. Waarbij natuurlijk de opbrengsten hoger worden dan de kosten.

Lejona Bronk, verantwoordelijk voor de sales bij Paytra vertelt: “Door resultaten, toekomstplannen en ontwikkelingen te bespreken en aan te passen waar nodig, bereiken we resultaten. Samen werken, samenwerken.”

Deel dit verhaal